Son Kullanıcı Desteği

İş süreçlerinin sorunsuz bir şekilde devam etmesi, çalışanlarınızın ihtiyaç duydukları teknik desteğe hızlı ve etkili bir şekilde ulaşmalarını gerektirir. Worksup Bilgi Teknolojileri olarak, işletmenizin son kullanıcılarının yaşadığı teknik sorunları çözmek ve iş sürekliliğini sağlamak için kapsamlı Son Kullanıcı Desteği Hizmetleri sunuyoruz.

Rutin Ziyaret Kapsamı

Her kurumun ya da özel sektör kuruluşunun bir işleyişi ve bu işleyişi sağlayan birimleri vardır. Günümüz teknolojisi ile birlikte artık tüm kurum ve kuruluşlarda işleyiş, elektronik bilgisayar ortamında gerçekleştirilirken tüm veriler bilgisayar ortamında işlenip, yine bilgisayar ortamında kayıt altında tutulmaktadır. İşleyişin devamlılığı, kolaylığı ve kullanışlılığı kurum ya da kuruluş içerisindeki bilgisayarlar arasında bağlantı kurularak sağlanır. Tüm bu yapı, BT yapısını oluşturur ve BT yapısı profesyonel bilgi işlem personelleri tarafından yönetilmelidir.

Her zaman hazır son kullanıcı

Her gün karmaşık iş sorunlarını çözmek için teknolojiyi kullanan son kullanıcı Worksup Bilgi Teknolojileri ile tüm zorluklara hazır!

Modern dijital çözümler

Son kullanıcıların kullanmayı sevecekleri teknolojiyi, etkin iş çözümleri için inşa ediyor ve sürdürüyoruz.

Daha verimli ve daha etkili

Bilgi paylaşımımız ile son kullanıcıların günümüz dijital peyzajında daha verimli ve etkili şekilde çalışmalarını sağlıyoruz.

Uzaktan Destek Talebi Oluşturma

Sistem danışmanlığı hizmetimizden faydalanan müşterilerimiz teknik destek talebi oluşturmak için destek e-posta adresimize durumunu iletebilir.

Uzaktan Bağlantı Kurma

Uzman teknik ekibimiz, uzaktan erişim araçları kullanarak sorunu anında tespit edip çözmek için bağlantı kurar.

Sorunun Analizi ve Çözümü

Ekibimiz uzaktan bağlantı ile sistemi kontrol ederek sorunu analiz eder ve çözüm için adımlar atar.

Yerinde Müdahale Talebi

Eğer uzaktan çözülemeyen bir durumla karşılaşılırsa, yerinde müdahale talebinde bulunulabilir. Ekibimiz, müşterilerimizin talebine gerek kalmadan inisiyatif kullanabilir.

Ofis Ziyareti ve Sorun Giderme

Teknik ekibimiz, belirlenen zaman diliminde müşteri ofisini ziyaret ederek sorunu tespit eder ve yerinde müdahale ile sorunu çözer.

Son kullanıcı nasıl destek alır?